پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر مهکام

حوزه/ رئیس گروه جهادی روحانیون روانشناس گفت: از طلاب روانشناس 750 نفر ساعت جمعا در بیمارستان ها حضور پیدا کردند و در مجموع 420 بیمار در بیمارستان ها خدمات روانشناختی را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا مهکام پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از  روحانیون روانشناس جهادی که در سالن همایش های دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، عنوان کرد: بسیاری از طلاب جهادی ما از درج شدن نام شان به عنوان جهادگر گلایه داشتند و می گفتند که ما کاری نکردیم.

رئیس کمیته مشاوره ستاد مواجهه حوزه علمیه قم گفت: برخی از طلبه های ما به دلیل خدمت رسانی به کرونا مبتلا شدند، در این شرایط نیز با تلفن کارها را دنبال می کرد. ما طلاب داشتیم که یک پا در بیمارستان و یک پا در آرامستان داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مهکام با اشاره به میزان خدمات طلاب روانشناس در بیمارستان ها مطرح کرد: 161 شیفت در بیمارستان شهید بهشتی، 103 شیفت در فرقانی، 52 شیفت در کامکار  و 12 شیفت در بیمارستان علی بن ابیطالب داشتیم که در مجموع 328 شیفت بود.

وی تاکید کرد: از طلاب 750 نفر ساعت جمعا در بیمارستان ها حضور پیدا کردند و در مجموع 420 بیمار در بیمارستان ها خدمات روانشناختی را دریافت کردند.

رئیس گروه جهادی روحانیون روانشناس یادآور شد: این نمونه خدمت روانشناسی در بیمارستان ها در دنیا بی نظیر است، چرا که در کنار مباحث علمی، از مباحث معنوی نیز کمک گرفته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهکام خاطرنشان کرد: آثار طلاب در زمینه دلنوشته ها و مطالب ارسالی با هماهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به چاپ می رسد تا هم به صورت فیزیکی و هم در فضای سایبری در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha