پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 895014
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
مراسم افتتاح

حوزه/ دکتر بهرام سرمست استاندار قم امروز طرح شبکه فاضلاب مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی ، فاضلاب مجتمع میثاق و بهره برداره از سامانه غیر حضوری ۱۲۲ که با اعتبار ۴۶ میلیارد اجرا شده است را به بهره برداری رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر بهرام سرمست استاندار قم امروز طرح شبکه فاضلاب مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی ، فاضلاب مجتمع میثاق و بهره برداره از سامانه غیر حضوری ۱۲۲ که با اعتبار ۴۶ میلیارد اجرا شده است را به بهره برداری رساند.

استاندار قم در این بازدید با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، برگزاری جشن نیمه شعبان در استان قم و سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با کنترل بیماری کرونا بتوانیم در مناسبت های آتی میزبان هموطنان باشیم.

استاندار قم با اشاره به برنامه های امروز اظهار کرد: بهره برداری از این طرح ها گام موثری در راستای خدمت موثرتر به همشهریان عزیز است.

لازم به ذکر است: طرح های  فاضلاب بیمارستان فرقانی و طرح خدمات غیرحضوری شرکت آب وفاضلاب پس از شروع کرونا و با تصویب ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اجرایی شد که امروز توسط استاندار قم به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha