چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرارگاه جهادی شهید مدنی

حوزه / به مناسبت میلاد امام عصر(ع) و با همراهی اداره کل هلال احمر همدان، طلاب قرارگاه شهید مدنی، اقدام به توزیع بسته‌هایی شامل مواد ضد عفونی به همراه دعای فرج و دعای هفتم صحیفه سجادیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، قرارگاه جهادی شهید مدنی حوزه علمیه همدان، در ادامه فعالیت های جهادی خود در دوران شیوع ویروس کرونا، به مناسبت میلاد امام عصر(ع) با همراهی اداره کل هلال احمر همدان، اقدام به توزیع بسته‌هایی شامل مواد ضد عفونی به همراه دعای فرج و دعای هفتم صحیفه سجادیه کردند.

حجت الاسلام ناصر طاهری، مسئول این قرارگاه جهادی، با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسمات و تجمعات مذهبی برگزار نمی‌شود، اعضا قرارگاه شهید مدنی با حضور در جلو درب منازل، اقدام به توزیع بسته‌های موجود کردند.

وی افزود: در کنار توزیع بسته‌های شامل مواد ضدعفونی و دعاهای فرج و هفتم صحیفه سجادیه، طلاب جهادی همدانی با حضور در روستاهای اطراف همدان اقداماتی همچون ضدعفونی کردن معابر را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: قرارگاه شهید مدنی حوزه علمیه همدان تا آخرین لحظه ریشه کنی این ویروس منحوس، در کنار مردم عزیز دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان باقی خواهند ماند و با تمام قدرت در میدان مبارزه با آن مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha