جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بناب

حوزه/ به دنبال شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، خواهران طلبه شهرستان بناب در قالب گروه‌های جهادی از همان روزهای اول اقدام به تولید ماسک و پخش بسته های معیشتی کردند.

خانم منیره منافی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) خواهران بناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: مدرسه علمیه ولیعصر(عج) خواهران بناب پس از هماهنگی با ارگان‌های مختلف شهرستان، با ساماندهی تعدادی از طلاب در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به اقشار حاضر در عرصه مقابله با کرونا، اقدامی عملی را رقم زدند.

تولید وسایل بهداشتی و ماسک

وی افزود: از عرصه‌های فعالیت طلاب این مدرسه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تولید وسایل بهداشتی و ماسک است؛ تلاشگران گروه‌های جهادی باهمت مضاعف پس از تولید روزانه بسته‌های بهداشتی، آنها را در اختیار خانواده‌ها به‌ویژه مناطق محروم قرار می‌دهند.

مسابقه کتابخوانی با هدف در خانه بمان ، کتاب بخوان و جایزه بگیر

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) خواهران بناب به برگزاری مسابقه کتابخوانی «در خانه بمان، کتاب بخوان و جایزه بگیر»، ادامه داد: کتب این مسابقه از طرف نماینده مجلس شورای اسلامی بناب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ رضا باقری بنابی اهدا شده است و در بین خانواده ها توزیع گردید. مسابقه از طریق فضای اجرا می شود و به ۵ نفر از کسانی که پاسخ صحیح ارسال ،کنند کارت هدیه به ارزش ۱۵۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

فعالیت در فضای مجازی

خانم منافی افزود: فعالیت منظم طلاب در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا و راه‌اندازی پویش #چله سلامتی، از مهم‌ترین اقداماتی است که بانوان طلبه در این ایام انجام می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha