پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت طلاب جهادی مدرسه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند با اشاره به همکاری طلاب خواهر و بسیج محلات در تهیه اقلام بهداشتی برای مردم، گفت: با همکاری گروه‌های جهادی بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ ماسک در منازل طلاب و کارگاه ها تولید شده و در اختیار مردم و مراکز درمانی قرار گرفت.

 سمیه امینی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تقدیر از حضور بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: طلاب این مدرسه همانند دیگر مدارس علمیه استان، فعالیت های جهادی خود را در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا شکست ویروس منحوس ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و توسل به اهل بیت(ع) نقش مهمی در شکست ویروس کرونا دارد، افزود: قرائت قرآن و سه بار ختم کامل قرآن کریم، قرائت ادعیه و توسل به ائمه اطهار(ع)، ختم ۲۴ هزار صلوات به نیت سلامتی هموطنان و دفع بلا از مردم جهان، قرائت زیارت عاشورا و حدیث کساء و قرائت روزانه دعای عهد از جمله فعالیت های فرهنگی و دینی طلاب مدرسه علمیه خواهران خدیجه‌کبری(س) پرند است.

 امینی ادامه داد: تولید محتوا با محوریت فعالیت های دینی و ارائه راه‌های پیشگیری و مدیریت استرس در مقابله با بحران کرونا در گروه های پیام رسان فضای مجازی، و ایجاد گروه های درسی در فضای مجازی ویژه دانش آموزان جهت رفع اشکالات دروس دینی و عربی از دیگر خدمات فرهنگی و تبلیغی طلاب مدرسه علمیه خواهران خدیجه الکبری(س) پرند است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ماندن در خانه، ابراز داشت: به همت خیرین و کمک های طلاب نسبت به تهیه سبد غذایی، میوه، وسایل بهداشتی و موادشوینده اقدام شد و در اختیار خانواده های نیازمند و کم بضاعت قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند با بیان اینکه ضدعفونی ساختمان ها و دستگاه های خودپرداز از دیگر فعالیت های این مدرسه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا بود، تصریح کرد: با همکاری خیرین، دام زنده، به نیت سلامتی حضرت ولی‌عصر(عج) و بیماران کرونایی، خریداری شده و گوشت آن در بین افراد نیازمند تقسیم شد. همچنین کمک های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده نیز در اختیار نیازمندان و خانواده های کم درآمد قرار گرفت.

 امینی در پایان با اشاره به همکاری بسیج و طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند در تهیه اقلام بهداشتی برای مردم، خاطرنشان کرد: با همکاری گروه های جهادی بیش از ۱۰ هزار و ششصد عدد ماسک در منازل طلاب و کارگاه ها تولید شده و در اختیار مردم و مراکز درمانی قرار گرفت. ۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha