سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه جمعه در دیدار تیم علمی درمان بیماری کرونا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند، گفت: ایران اسلامی به همت پزشکان متخصص و متعهد و کادر درمانی مجرب و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، در مبارزه با این بحران جدید بسیار خوش درخشیده است.

امام جمعه تبریز، کادر درمانی را مجاهدان سربلند آزمون سربلند کرونا عنوان کرد و ادامه داد: پزشکان متعهد و کادر درمانی متخصص در بیمارستان با تلاش شبانه روزی خود، درمان بیماران را بزرگترین دغدغه خود قرار داده اند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمان کشور، گفت: مردم قدرشناس ما علاوه بر دعای خیر و قدرشناسی از زحمات پزشکان و پرستاران، مساجد را پایگاهی برای فداکاری، ایثار و صمیمت کرده‌اند و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، پشتیبانی خود را از کادر درمانی کشور به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: نوع‌دوستی مردم در همراهی از «ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت» و «پویش رحمت» متجلی شده است و حرکت های ارزشمندی برای حمایت از کادر درمانی و دست‌گیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بحران کرونا شروع شده که تداوم آن را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش انفاق در ماه مبارک رمضان، افزود: همان طور که طلاب حوزه علمیه تبریز با پیشگامی و اقدام جهادی خود در تدفین متوفیان کرونا با کادر بهداشت و درمان همراه شدند و حرکت ارزشمندشان مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، در رزمایش انفاق هم با همت مردم آذربایجان پیشگامی این خطه بار دیگر به اثبات خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha