پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه

حوزه/ آغاز فعالیت صنوف کم ریسک و طبق اولویت بندی مشخص شده ، در راستای بازگشت تدریجی مردم به شرایط زیستی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی است که لازم است در این زمینه اطلاع رسانی و آموزش های کامل صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم‌ در سی و دومین جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستگاه های استان گسترش پیشتری پیدا نموده است.

وی با اشاره به اجرای گام از سرگیری فعالیت برخی صنوف کم ریسک در طرح فاصله گذاری هوشمند، افزود: در راستای اجرای این طرح، صنوف ۵۹ گانه کم ریسک ، تنها در صورتی که در سامانه خودارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ثبت نام کنند، مجاز به آغاز فعالیت ها هستند.

سرمست خاطر نشان ساخت: در مورد ادامه فعالیت های کسبه و صنوف کم ریسک باید تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از ایجاد هر گونه شرایط انتقال بیماری کرونا در واحد های صنفی پیشگیری شود.

وی گفت: آغاز فعالیت صنوف کم ریسک و طبق اولویت بندی مشخص شده، در راستای بازگشت تدریجی مردم به شرایط زیستی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی است که لازم است در این زمینه اطلاع رسانی و آموزش های کامل صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha