جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی از نماینده ولی فقیه و طلاب جهادی استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی از حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و طلاب و روحانیون جهادی این استان قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای آل هاشم
نماینده مکرم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز
سلام علیکم و رحمت اله
در ایامی که جهان درگیر فراگیری بیماری کرونا می‌باشد و اقدامات عجیب برخی کشورهای قدرتمند در مصادره اقلام بهداشتی و عجز در مدیریت بیماران مبتلا دنیا را دچار حیرت نموده است، تلاش‌های جهادی مردم عزیز و مسئولین محترم بار دیگر ایران اسلامی را سربلند و مورد توجه جهانیان قرار داده است.
در این میان اظهار خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در سخنرانی نیمه شعبان از این اقدامات جهادی به‌ویژه اقدامات خالصانه و جهادی طلاب عزیز مایه مباهات و افتخار است. لازم می‌دانم از تلاش‌های جهادی طلاب و روحانیون عزیز خطه آذربایجان و مدیر در صحنه حوزه علمیه طالبیه تبریز که به‌صورت ویژه در بیانات رهبر فرزانه انقلاب ذکر شد صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزدی مسئلت نمایم.
بدون تردید در دیاری که نماینده معزز ولی فقیه از ابتدای فعالیت با رویکردی مردمی و روحیه‌ای جهادی به‌عنوان یک الگو برای جوانان عزیز مطرح شده و محل اقامه نماز جماعت خود در مسجد صادقیه بازار تبریز را به فعالیت‌های جهادی تبدیل نموده است، ثمره آن، وجود چنین مدیران جهادی خواهد بود.
این اشاره افتخارآمیز وظیفه مسئولین نهادهای حوزوی و اساتید و طلاب محترم را سنگین‌تر می‌نماید. ان شاء الله با عنایت حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با همدلی، شاهد برکات بیشتر این فعالیت‌ها خواهیم بود.

سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha