جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 896179
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی- امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ رضا وحیدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، در پی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ رضا وحیدی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی استاد فرهیخته حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ رضا وحیدی (اعلی الله مقامه الشریف) موجب حزن و اندوه فراوان گردید.

آن استاد گرانمایه عمر شریف خود را در حوزه مقدسه علمیه قم در محضر مراجع عظیم الشأن به کسب فیض پرداخت و به مراحل والایی از کمالات علمی، معنوی و اخلاقی نایل گردید.

آن عالم زاهد پارسا با هجرت به دیار لرستان با مجاهدتی وصف ناشدنی به تدریس، تعلیم، تربیت و تهذیب طلاب علوم دینی و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام همت گماشت و در طول سالیان متمادی در حوزه علمیه کمالیه و دیگر حوزه‌های علمیه شاگردان فاضل فراوانی را تربیت نمود.

قطعاً چنین سرانجام درخشانی انیس و مونسشان تا برپایی روز حساب خواهد بود.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و عموم مردم متدین و انقلابی استان لرستان خصوصاً خانواده و اقوام بستگان آن عالم جلیل القدر و جناب مستطاب حجة الاسلام شیخ محمد حسین وحیدی تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن عالم وارسته علو درجات را خواستارم.

سید احمد رضا شاهرخی

۲۸ / فروردین / ۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha