یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معمولان

حوز/ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: ۷۰ واحد مسکونی روستاهای سیل زده معمولان به همت این قرارگاه به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی روستاهای معمولان استان لرستان اظهار داشت: در دو روستای "ابراهیم آباد" و "زورانتل" شهر معمولان، هر روستا تعداد ۳۵ واحد و مجموعاً ۷۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که انشاالله در آینده ای نسبتاً نزدیک، احداث آن ها به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: در روستای زورانتل برخی واحدها درجاسازی است به این معنا که همان جایی که فروردین ماه سال ۹۸ دچار سیل شد، واحدها در آنجا ساخته می شود و برخی واحدها نیز در مکان جدید احداث می گردد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: کار ساخت واحدهای مسکونی روستای زورانتل حدود ۸۰ درصد و روستای ابراهیم آباد نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ما بنا داریم که به حول و قوه الهی، حداکثر تا دو ماه آینده آن را به اتمام برسانیم، مگر این که شرایط آب و هوایی و یا مشکلاتی چون وقوع سیل باعث طولانی تر شدن این مسأله شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در روستای ابراهیم آباد، به جهت این که سیل بخشی از جاده دسترسی به روستا را از بین برده، لذا فعلاً نمی توانیم به شکل مستمر و به سرعت کار را دنبال کنیم، ضمن آن که در روستای زورانتل نیز ایجاد وقفه رخ داده در اجرای پروژه به جهت شیوع ویروس کرونا و لزوم مراقبت های بهداشتی در این باره بوده است.

داودآبادی همچنین در خاتمه گفت: کمک‌های مالی بیش از ۴۰ میلیارد ریالی مردم شریف استان قم در سال ۹۸ بخشی از نیاز مالی پروژه بود که به سیل زدگان این روستاها اختصاص داده شد.

 ۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha