پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اولین دوره آموزش وِلاگ ویژه مبلغین ماه مبارک رمضان

حوزه/ نخستین دوره مهارت های رسانه ای و فنی تولید ویدئو بلاگ ویژه طلاب برادر و خواهر استان تهران برای آمادگی جهت عملیات تبلیغی در ماه مبارک رمضان به همت مدرسه علم و عمل برگزار می شود.

آقای طبیبی مدیر مدرسه علم و عمل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: مهارت های رسانه ای و فنی تولید ویدئو بلاگ ویژه طلاب برادر و خواهر استان تهران، برای آمادگی جهت عملیات تبلیغی در ماه مبارک رمضان به همت مدرسه علم و عمل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید معتبر و مدیران آپارات، برگزار می شود، گفت: امسال به دلیل مسئله شیوع کرونا و بهرمندی آحاد مردم از برکات معنوی ماه مبارک رمضان بر آن شدیم تا زمینه های حضور مبلغین را در فضای مجازی فراهم نموده تا تبلیغ دین و تبیین معارف اهل بیت(ع) در این ماه مبارک متوقف نماند.

مدیر مدرسه علم و عمل با بیان اینکه این طرح با عنوان پویش «همگرام» برگزار می شود، ادامه داد: طلاب شرکت کننده در این پویش، به عنوان مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران فعالیت های تبلیغی خود را شروع خواهند کرد.

طبیبی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغین باید با گذراندن این دوره آموزشی، مهارت تولید ویدئو با موبایل را فرا بگیرند تا بتواند طبق سوژه ها و ایده هایی که دارند نسبت به تولید محتوای ویدئو موبایلی اقدام کنند و برای شرکت در این پویش، آثار تولیدی را برای ما ارسال کنند تا همه آثار تولید شده در فضای های مجازی مانند اپارات و اینستاگرام منتشر و باز نشر داده شوند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این پویش با شماره ۰۹۳۹۵۵۸۹۶۳۴ تماس حاصل نمایند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha