پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اطلاعیه مرکز خدمات

حوزه/ اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات برای کمک به کسب وکارهای کوچک و خانگی با هدف «جهش تولید»، تفاهم‌نامه‌ای با «بازار اجتماعی آنلاین باسلام» منعقد کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات برای کمک به کسب وکارهای کوچک و خانگی با هدف «جهش تولید» ، تفاهم‌نامه‌ای با «بازار اجتماعی آنلاین باسلام» منعقد کرده است.

بر اساس این گزارش: طبق این تفاهم‌نامه تمامی طلاب و خانواده‌های گرامیشان می‌توانند با راه‌اندازی یک غرفه‌ی مجازی در سایت باسلام، محصولات مختلف خانگی و محلی خود را به فروش برسانند.
شما می‌توانید خودتان تولید کننده‌ی آن محصول باشید یا به نمایندگی از شخص دیگری، محصول را در باسلام بفروش برسانید.
تنوع محصولاتی که می‌توانید عرضه کنید بسیار بالاست. از پوشاک و ملزومات حجاب تا انواع خوراکی‌، محصولات طب سنتی، کتاب و حتی خدمات فرهنگی در باسلام به فروش می‌رسد.
شما می‌توانید بسیاری از محصولاتی که به صورت روزمره به آن‌ها نیاز دارید را از باسلام تهیه کنید و کمتر برای خرید حضوری از منزل خارج شوید.
با تعطیل شدن بازارها و مغازه‌ها، بسیاری از مشاغل تنها امید و راه درآمدشان به فروش‌های اینترنتی و از طریق بازارهای آنلاین است. امیدواریم با حمایت از این کسب و کارها، علاوه بر کسب درآمد بتوان به توسعه‌ی کسب و کارهای کوچک هم کمک کرد.

برای ایجاد غرفه کسب وکار یا خرید غیر حضوری در بازار اجتماعی آنلاین باسلام می‌توانید با کمک یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.
1) از طریق پنل شخصی خود در سامانه سخا وارد فروشگاه باسلام شوید: csis.ir
2) از طریق این لینک وارد شوید: https://bslm.me/markazkhadamateitaa

انتهای پیام پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha