دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب

حوزه/ بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی، تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی و ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط ایران، بخشی از خدمات «نمایشگاه مجازیِ کتاب» برای علاقه‌مندان کتاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از آنجا که شرایط پیش آمده مانع از برگزاری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در موعد مقرر شد، مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، پویش «نمایشگاه مجازیِ کتاب» و «کتاب و کتابخوانی در خانه» را راه‌اندازی کرد و این حرکت در همان ساعات اولیه با استقبال مشتاقان و دوستداران کتاب مواجه شد.

بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی، تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی و ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط ایران، بخشی از خدمات «نمایشگاه مجازیِ کتاب» برای علاقه‌مندان است.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و با شعار «نمایشگاه کتاب را به خانه‌های شما می‌آوریم»، از دیگر ناشران نیز دعوت می‌کند تا با پیوستن به این پویش گام دیگری را در نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بردارند.

تاکنون انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) با شعار «همدمم کتاب»، «نمایشگاه مجازی کتاب» را راه‌اندازی کرده و محصولات خود را با ۳۵ درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha