سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بر ضرورت حمایت مؤمنانه از اقشار کم درآمد و بی بضاعت و آسیب‌دیدگان از کروناویروس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان مبنی بر لزوم انجام کمک‌های مؤمنانه به اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه اظهار داشت: وظیفه فعلی ما، اجرایی کردن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از اقشار کم درآمد، یعنی رزمایش کمک به خسارت دیدگان کرونا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: تا فرارسیدن روز قدس امسال، باید این رزمایش را به نحو مطلوب در استان اجرایی و خسارت‌ها را جبران کرده و درد دل آسیب‌دیده‌گان از کرونا را بشنویم و از آنان دلجویی نماییم .

وی افزود: از آنجا که شیوع کرونا در استان سمنان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ، لذا در این جلسه در تلاشیم تا راهکارهای مناسب جهت برگزاری باشکوه برنامه های روز جهانی قدس را اتخاذ و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در شرایط فعلی جهان ، این مناسبت بزرگ فراموش نشود.‌

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: امسال و در این شرایط ویژه کرونایی باید به تمام دنیا نشان دهیم که ما قدسی هستیم و روز قدس را تا ریشه کنی و محو کامل اسرائیل فراموش نمی کنیم.

وی با تمجید از اقدام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری هماهنگ دعای فرج و سردادن نوای لبیک یا مهدی در ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان گفت: امسال در شب آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان، مردم استان سمنان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، این مناسبت بزرگ را گرامی خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در روز قدس امسال ، صدا و سیما نقش بسیار مهمی دارد و لازم است با باز پخش راهپیمایی های مردم استان در سالهای گذشته ، این شور را در دل مردم زنده نگه دارد.

وی ضمن درخواست از از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ در استان سمنان گفت: در هفته‌ی منتهی به روز قدس ، ضمن هماهنگی با سایر نشریات و رسانه های استان تلاش خود را در جهت دهی مناسب افکار و بازتاب جنایت های رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع ملت مظلوم فلسطین بکار گیرند.

آیت الله شاهچراغی با تمجید از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در متحد سازی جهان اسلام و جبهه مقاومت از ایشان به‌عنوان شهید قدس یاد کرد و افزود: در روز قدس امسال علاوه بر حمایت از ملت مظلوم و درد کشیده فلسطین ، لازم است تا شهید قدس "سردار سلیمانی" را نیز فراموش نکنیم.

وی با تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، بر لزوم انجام برنامه های فرهنگی و بویژه منبرهای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha