سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) شهرستان دورود از میان خواهران واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) شهرستان دورود از میان علاقه‌مندان به تحصیل علوم حوزوی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ثبت نام بعمل می آورد.

دارابودن  مدرک دیپلم یا بالاتر، داشتن حداقل معدل ۱۲، داشتن حداکثر سن۴۰ سال و موفقیت در آزمون و مصاحبه از شرایط پذیرش این مدرسه علمیه است و دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر، حافظ کل قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه معاف از آزمون ورودی هستند.

اعطای مدرک سطح۲(کارشناسی رسمی)، تحصیل رایگان، بهره مندی از خوابگاه، بهره‌مندی از کتابخانه تخصصی، بهره‌مندی از کافی نت و بهره‌مندی از بیمه تکمیلی نیز از امتیازات مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) شهرستان دورود است.

فارغ‌التحصیلان می‌توانند در آموزش و پرورش، دانشگاه(به عنوان استاد )، دستگاه قضا، در سایر مؤسسات و نهادهای دولتی و در حوزه علمیه(به عنوان استاد و کادر اداری) اشتغال پیدا کنند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شهرستان دورود، بلوار آیت الله بروجردی، مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) مراجعه و یا با شماره ۰۶۶۴۳۲۳۳۲۱۲ تماس بگیرند.

گفتنی است، آدرس اینترنتی paziresh.whc.ir نیز برای ثبت‌نام خواهران واجدشرایط و علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پروین IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    کاش شرط سنی نداشت