سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تولید ماسک محمود آباد

حجت الاسلام عباس زاده گنجی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد از تولید ۱۱ هزار ماسک نانو از سوی طلاب جهادی این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام رضا عباس زاده گنجی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران از تولید ۱۱ هزار ماسک نانو از سوی طلاب جهادی این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که در مرحله نخست پنج هزار ماسک از سوی طلاب این مدرسه تولید و در میان مردم توزیع شد، افزود: در مرحله دوم نیز شش هزار ماسک نانو در این مدرسه علمیه تولید و پس از ایزوله سازی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی همچنین به تولید ۲ هزار ظرف مواد ضد عفونی کننده از سوی طلاب جهادی مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد اشاره کرد و گفت: این مواد ضدعفونی کننده پس از بسته بندی در ایستگاه های صلواتی که از سوی این مدرسه در سطح شهر ایجاد شد توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان همواره در کنار مردم بوده اند و در این روزهای سخت نیز همه توان خود را برای خدمت رسانی به این مردم مؤمن و انقلابی به کار خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب جهادی این مدرسه علمیه در طول هفته های اخیر تلاش کردند تا با تولید ماسک و همچنین مواد ضدعفونی کننده بخشی از نیازهای مردم شهر محمود آباد را پاسخ دهند، تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام طلاب جهادی مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

حجت الاسلام عباس زاده گنجی با اشاره به این که اقشار مختلف مردم از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای کمک رسانی و خدمت به یکدیگر وارد میدان شدند، گفت: طلاب و روحانیان نیز همانند سایر عرصه ها در این شرایط خاص پیشگام بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد با بیان این که دشمنان ملت ایران در طول دو ماه اخیر همه توان رسانه ای خود را برای تخریب چهره روحانیت به کار گرفتند، افزود: طلاب و روحانیان، خالصانه و صادقانه برای خدمت رسانی به مردم در میدان حاضر بودند و این تلاش ها تا زمان ریشه کن شدن کامل این بیماری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha