سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سومين شماره دوفصلنامه پژوهنامه علمی ویژه بانوان منتشر شد

حوزه/ دوفصلنامه پژوهنامه مطالعات تخصصی میان رشته ای تفسیر و کلام کوثر با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه منتشر شد.

خانم کیاهور، مدیر اجرایی مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: سومین شماره در سال دوم این دو فصلنامه علمی به همت پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر و با تکیه بر تفسیر قرآن و کلام، با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه انتشار یافت.

وی اظهار کرد: در این نشریه مقالات علمی پژوهشی از محققین برجسته حوزوی و دانشگاهی به چاپ رسیده است.

مدیر اجرایی مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر ادامه داد: این نشریه که به صورت دوفصلنامه انتشار می باید، تنها مجله ویژه بانوان می باشد که تمامی اعضای هیئت داوران، هئیت تحریریه و نویسندگان آن از بانوان محقق شکل گرفته است.

مدیر اجرایی مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، ابراز داشت: این نشریه با هدف اطلاع از دستاوردهای تازه علمی و تخصصی و انتقال و تبادل تجربیات و دستاوردهای علمی و ایجاد زمینه همکاری در داخل و در سطح بین الملل و گسترش مرزهای دانش و رسیدن بانوان به مرجعیت علمی در زمینه مطالعات تخصصی تفسیر و کلام ، توسعه دانش علمی و تجارب بانوان دانش پژوه و ایجاد زمینه برای اینده اندیشی و اینده پژوهی و کمک به حل مشکلات جامعه فعالیت می نماید.

کیاهور در پایان افزود: اساتید و بانوان پژوهشگر و علاقمند می توانند از طریق بارگزاری مقالات در وبسایت  http://kosar.ac.ir/nashr جهت ارسال اقدام نموده تا پس از تایید هیات داوران در نوبت چاپ نشریه قرار گیرد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha