جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / برگزاری مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان و بیان موضوع مواسات مومنانه، کمک‌های مردمی افزایش چشمگیری داشتند، که گویای ولایتمداری مردم سراسر کشور و خصوصا مردم همدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، برخی از ائمه جمعه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و مسئولان استانی، اولین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه در حسینیه امام خمینی(ره) با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی در این مراسم، با تاکید بر اینکه مردم ما، مردم ولایتمداری هستند، اظهار داشت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان و بیان موضوع مواسات مومنانه، کمک‌های مردمی افزایش چشمگیری داشتند، که گویای ولایتمداری مردم سراسر کشور و خصوصا مردم همدان است.

وی، جهش و تحول اساسی در کمک رسانی‌ها در سراسر کشور را لبیک به فرمان رهبری دانست و گفت: خوشبختانه در این قرارگاه همه پای کار بودند و هر کس با هر توانی که داشت وارد میدان شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ماندگاری کار امروز به اخلاص است، خاطر نشان کرد: کسی که امروز کمک می‌کند خود را به امام سجاد(ع) و امیر المومنین(ع) متصل خواهد کرد.

وی با تشکر از مردم و خیرین برای حضور در این رزمایش، یادآور شد: کمیته شناسایی قرارگاه، ضمن شناسایی چندین هزار نفر، نوع نیازمندی‌های آنان را نیز مشخص کرده‌اند، تا در روند انجام کار از موازی‌کاری‌های احتمالی جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: البته همه این فعالیت‌ها، در ۱۰ روز سازماندهی و شکل گرفته شده است، و لذا در مراحل بعدی و خصوصا در ماه مبارک رمضان، باید با قدرت بیشتری این کار را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی جامعه هدف، گفت: همه افرادی که شناسایی شده‌اند، دارای شخصیت والا، بزرگ و با آبرویی هستند، بنابراین در هنگام توزیع بسته‌های معیشتی در محله‌ها باید مراقب بود تا شخصیت این افراد حفظ شود و حتی برای آرشیو خود از کسانی که کمک می‌کنیم عکس نگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تقدیر از پزشکان، پرستاران، نیروهای جهادی و کارکنان شهرداری که در دوران مبارزه با کرونا با سختی‌های فراوانی روبرو هستند، ابراز کرد: در کنار کمک رسانی مردم در دوران دفاع مقدس و کمک به جبهه مقاومت، این اقدامات و حرکات زیبای مردم را هم ثبت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha