شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضوانی

حوزه/ امام جمعه بویین زهرا در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پزشکان متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار با دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن قدردانی از مجموعه جامعه پزشکی کشور، گفت: از خودگذشتگی و فداکاری مدافعان سلامت که زبان از وصف آن عاجز است، بسیار تحسین برانگیز است.

امام جمعه بویین زهرا افزود: بدون شک اقدامات و تلاش‌های مخلصانه این عزیزان با وجود همه سختی ها و مشکلات که بر سر راهشان است بسیار ارزشمند است و اهمیت کار آنها مانند کار رزمندگان قهرمان دوران هشت سال دفاع است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: از همه مردم در خواست دارم پویش ماندن در خانه را جدی بگیرند و فقط برای انجام کارهای ضروری از خانه بیرون بیایند و از ترددهای غیرضروری خوداری کنند و با رعایت نکات بهداشتی کادر درمانی را در مبارزه با کرونا یاری کنند.

امام جمعه بویین زهرا از رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خواست اقدامات لازم جهت رفع برخی کمبودها، نظیر سونوگرافی و دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بویین زهرا تسریع شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha