پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیسی

حوزه/ آیت‌الله امینی عمر با برکتش را در خدمت به فقه جعفری، حوزه‌های علمیه و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله «ابراهیم امینی» عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت‌الله ابراهیم امینی، از علمای پیشتاز انقلاب اسلامی و از یاران صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مورد تأثر اینجانب شد.

این فقیه گرانقدر عمر با برکتش را در خدمت به فقه جعفری، حوزه‌های علمیه و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کرد. به نحوی که در زمان مبارزات دوران ستمشاهی و در کسوت شاگرد و نماینده حضرت امام (ره)، در دوران پیروزی انقلاب و نمایندگی ایشان در مسئولیت‌‎های مختلف، در قامت نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نیابت ریاست این مجلس، در مقام امامت جمعه شهر مقدس قم و به‌عنوان یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پشتیبان و در خدمت انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و از هیچ تلاش علمی و عملی در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه دریغ نکرد.

اینجانب این ضایعه را به محضر بقیة الله الاعظم، ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شاگردان و خانواده محترم ایشان و مردم شریف نجف‌آباد تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید علو درجات و بهره‎مندی از دریای رحمت ماه مبارک رمضان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha