جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللّهی را می‌کوبند، بسیجی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، نمی‌فهمند چه‌کار دارند می کنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه می زنند.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

ان ‌شاءالله جوانان ما قدر بدانند، کار کنند و خودشان را بسازند.

این کشور به جوان های انقلابی و حزب‌ اللّهی و مؤمن احتیاج دارد.

آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللّهی را می‌کوبند، بسیجی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، نمی‌فهمند چه‌کار دارند می کنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه می زنند.

گزیده‌ای از بیانات در دیدار خانواده شهید صمدیان - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶

---------------------

- جوان مؤمن انقلابی

ایمان و حیا و اخلاق جوانان هم مایه‌ی اقتدار است، [لذا] با آن دشمنند. این‌همه در فضای مجازی و در رسانه‌ها فعّالیّت می کنند، میلیاردها خرج می کنند برای اینکه بتوانند از جوان ایرانی اخلاق را، ایمان را، پایبندی به شریعت را، حیا را سلب کنند و بگیرند؛ چرا؟ چون اینها مایه‌ی اقتدار کشور است.

با جوان مؤمن متشرّعِ باحیای با ایمان که در مقابل این وسایل شهوت‌انگیز نمی لغزد و می تواند خودش را نگه دارد، و برای کشور مایه‌ اقتدار است، دشمنند.

بیانات در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه‌السلام) - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha