پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جوان انقلابی

حوزه/ امروز خوشبختانه حرکت های خیلی خوبی هست؛ هم در حوزه‌ی علم و فرهنگ [هم در حوزه‌ های دیگر]؛ بهترین مدال‌آوران کشور بچّه ‌های بسیجی‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

* جوان مؤمن انقلابی

امروز خوشبختانه حرکت های خیلی خوبی هست؛ هم در حوزه‌ی علم و فرهنگ -همان‌طور که عرض کردم- [هم در حوزه‌ های دیگر]؛ بهترین مدال‌آوران کشور بچّه ‌های بسیجی‌اند.

اینجا من با دانشجوها ملاقات های متعدّدی دارم؛ یک نمونه‌ اش همین چند روز قبل از این بود که مدال گیران و جوان های بسیجیِ دانشگاه شریف آمدند اینجا.

ده‌ها مدال، ده‌ها جوان برجسته و نخبه، یک نمونه‌ اش بود؛ نمونه‌ های فراوان دیگری داریم. جوان های نخبه، جوان های فعّال، جوان های زنده، باهوش، دانشگاهی، دانشجو و همچنین در میان اساتید، [افراد] دارای فکر انقلابی، دارای انگیزه‌ی انقلابی و عزم انقلابی، این امروز وجود دارد؛ در حوزه‌ی فرهنگ هم همین‌جور است، در حوزه‌ی هنر هم همین‌جور است، در حوزه‌ی سیاست هم همین‌جور است.

هرچه می توانیم بایستی به این جوان های پرانگیزه، در همه‌ی این حوزه‌هایی که اسم آوردم کمک کنیم.

  

بیانات در دیدار مردم قم - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha