پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدرت جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ جمهوری اسلامی با اقتدار کامل [ایستاده]؛ بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را همه بدانند -هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می لرزد بدانند- که جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

شما ببینید از اوّل انقلاب، [تعداد] این کسانی که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی بودند و حالا از این دنیا با حسرت و با ناکامی رفتند در اعماق جهنّم، چقدر است.

جمهوری اسلامی با اقتدار کامل [ایستاده]؛ بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را همه بدانند -هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می لرزد بدانند- که جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد.

 و این به‌خاطر تجهیزات مادّی نیست. تجهیزات مادّی نقش اساسی و تعیین‌کننده ندارند، چیزهای دیگری وجود دارد؛ آن، تجهیزات معنوی است؛ آن عزم و اراده‌ی ثابت است، آن راه‌های استحکام درونی دل های یکایک آحاد مردم است، آن قدرت تربیت جوان هایی است که در این طوفان عجیب فساد -که در دنیا به‌وسیله‌ی صهیونیست‌ها و امثال آنها دارد ترویج پیدا می کند- قرص و محکم در صراط مستقیم در ایران ایستاده‌اند.

جمهوری اسلامی، قدرت اسلامی، نظام اسلامی، می تواند این‌جور جوان هایی را تربیت کند و امروز تربیت کرده و هستند.

این، قدرت جمهوری اسلامی است؛ با این قدرت، هیچ قدرت مادّی‌ای تواناییِ مقابله ندارد و روح [این قدرت] هم، روحِ همین شهادت است.

بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای مرزبان و مدافع حرم - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha