شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جانم فدای ایران

حوزه/ شما کِی قربان ایران رفتید که می گویید «فدای ایران»؟ آن ‌وقت می گوید «فدای ایران»، بعد می‌ آید پرچم را آتش می زند! این واقعاً نشان ‌دهنده‌ بی ‌عقلی نیست، نشان‌ دهنده‌ خامی و ناپختگی نیست؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

این بیچاره‌ های بازی‌خورده‌ بدبختِ روسیاه در داخل، از یک طرف گفتند «جانم فدای ایران»، از یک طرف پرچم ایران را آتش زدند!

بی‌ عقل‌ ها نفهمیدند که خب این دو تا که با هم نمی سازد. [گفتند] «جانم فدای ایران»؛ خب حالا ان‌شاءالله قربان ایران بروید شما؛ امّا از کِی تا حالا شماها -این هیئت ها، این تیپ‌های این‌جوری- در مقابل دشمنان ایران سینه سپر کرده‌اید؟

در مقابل دشمن ایران هم همین جوان حزب‌اللّهی باز سینه سپر کرده، جوان انقلابی سینه سپر کرده.

سیصد هزار شهید دوران دفاع مقدّس چه کسانی بودند؟ بعد از آن، شهدائی که ما داشتیم چه کسانی بودند؟ همین بچّه‌های مؤمن و انقلابی بودند که از کشورشان دفاع کردند، در مقابل ضدّ انقلاب، در مقابل مهاجم خارجی، در مقابل آمریکا؛ شما کِی قربان ایران رفتید که می گویید «فدای ایران»؟ آن ‌وقت می گوید «فدای ایران»، بعد می‌ آید پرچم را آتش می زند! این واقعاً نشان ‌دهنده‌ بی ‌عقلی نیست، نشان‌ دهنده‌ خامی و ناپختگی نیست؟

بیانات در دیدار مردم قم - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha