پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جوان مومن انقلابی

حوزه/ شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه‌ جنگ نرم، بصیرتی عمّارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می طلبد؛ با تمام وجود، خود را برای این عرصه آماده کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

‌سلام مرا به فرزندان انقلابی ‌ام برسانید و از تلاش های جهادگونه‌ آنان در ترویج و پاسداری از آرمان های امام و انقلاب تشکّر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:

۱) در کنار تحصیل علم و دانش، از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل ‌بیت (علیهم‌السّلام) بهره ببرید.

۲) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه‌ جنگ نرم، بصیرتی عمّارگونه و استقامتی مالک‌اشتروار می طلبد؛ با تمام وجود، خود را برای این عرصه آماده کنید.

۳) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیّت های خودتان را به‌کار گیرید و در این مسیر به وعده ‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

۴) تشکیلات می تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزش های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ، و بر صمیمیّت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.

۵) افق های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده ‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاش های خود بیفزایید و برای رسیدن به قلّه ‌های پیشرفت و تعالی از همدیگر سبقت بگیرید.

پیام شفاهی به تشکل‌های دانشجویی انقلابی - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳

*********************

آموزش و پرورش - جوان مؤمن انقلابی

در مدیریّت های کلان و سطح بالای آموزش و پرورش، اولین مسئله به نظر من این است که نگاه کنند، ببینند از چه نیروهایی استفاده می کنند؛ از نیروهای مؤمن، انقلابی، بانشاط، علاقه‌ مند، عاشق کار خود و آماده‌ ورود در میدان های دشوار در محدوده‌ اهداف آموزش و پرورش؛ این مهم‌ترین کار است.

بیانات در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha