جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه شهر مقدس قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم به دنبال ارتحال آیت‌الله امینی با صدور پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ
(کنزالعمال ۲۸۸۵۸)
خبر ارتحال فقیه عامل و یار دیرین امامین انقلاب، امام جمعه شهر مقدس قم، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی (رضوان‌الله تعالی علیه) مصیبتی گران و غیرقابل‌جبران است که موجبات تأثر و تألم فراوان را به همراه داشت.
نوای پرصلابت خطبه‌های سرشار از معنویت و اخلاق و البته بصیرت افزای ایشان هنوز از منبر نماز جمعه شهر علم و بصیرت طنین‌انداز است.
آن مجاهد نستوه عمر پربرکت خویش را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و اخلاقی انقلاب اسلامی صرف نمود و با صراحت و صداقت، تا پایان عمر پربرکت خویش، با دغدغه جامعه اسلامی و دستاوردهای خون پاک شهیدان زیست.
این‌جانب فقدان این عالم وارسته را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید و علما، مردم شریف قم، نجف‌آباد و آحاد ملت شریف ایران، بالأخص بیت معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و در طلیعه ماه رحمت و مغفرت، از جوار مضجع شریف بانوی کرامت علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مکرمشان مسألت دارم.
نماینده ولی فقیه استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha