پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه امکان بازگشایی مساجد خوزستان در سه بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است، گفت: جلسات قرآن شبانه که در استان معمول می‌باشد نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعاتی پس از افطار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص اهم برنامه‌های ماه رمضان و مسأله بازگشایی مساجد، اظهارداشت: برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان دو بخش است، یک بخش برنامه‌های معمول است که شامل به‌ کارگیری ائمه مساجد و روستا و حضور گسترده در پویش کمک مؤمنانه و سوق دادن نذورات به سمت مناطق محروم استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا با استفاده از ظرفیت ۵۰۰ هیات‌ مذهبی استان، با سهم هر هیات ۵۰ بسته، جمعا ۲۵ هزار بسته غذایی آماده شود که تا به این لحظه بخش زیادی از آن نیز جمع‌آوری و توزیع شده است.

حجت الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه حمایت از تولیدات رسانه‌ای و سخنرانی‌های مجازی مؤسسات و تشکل‌های دینی در برنامه کاری سازمان قرار گرفته است، گفت: همچنین جهت پخش آنلاین سخنرانی‌های کوتاه مبلغین در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که شهرستان رامهرمز به صورت ویژه کار خود را شروع کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به راه اندازی کانال «صندوق بازی» برای کمک به پویش درخانه بمانیم، بیان کرد: کانالی در پیامرسان ایتا تحت عنوان «صندوق بازی» ایجاد کرده‌ایم که مدتی از فعالیت آن می‌گذرد و مقرر شده تا در ماه رمضان این امکان را برای طلاب سایر استان فراهم کنیم تا با توجه به پویش در خانه ماندن، بازی‌های خانگی آن‌ها با فرزندانشان را برای ادمین ارسال کنند و در نهایت این بازی‌ها به صورت کلیپ، مسابقه و سایر محصولات رسانه‌ای تبدیل شده و جوایزی به پشتیبانی تبلیغات اسلامی تقدیم خواهد بود.

وی همچنین افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به عبادتِ در خانه و در میان خانواده، پویشی در ایتا جهت به اشتراک‌گذاری جلسات خانگی، دعا، نماز و قرائت قرآن خانوادگی طی روزهای آتی ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام نبی زاه، تصریح کرد: همچنین با توجه به حیاتی بودن مسئله «جهش تولید»، تصمیم گرفتیم طی این ماه مبارک فعالیت‌های تولیدی که به خصوص بر پایه دانش‌بنیان در حرکت‌اند را در خوزستان، رسانه‌ای کرده و معرفی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیرامون وضعیت بازگشایی مساجد، اظهارداشت: گفت‌وگوهایی در این زمینه با مسئولان کشوری در حال انجام بوده و تا اعلام نتایج نهایی گفتگوها، وضعیت مساجد خوزستان را شرح خواهم داد.

وی در پایان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی‌، امکان بازگشایی مساجد خوزستان در سه بازه زمانی صبح، ظهر و مغرب و عشا موجود است و جلسات قرآن شبانه که در استان معمول می‌باشد نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعاتی پس از افطار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    ای کاش مساجد برای شب قدر با شوند ، با رعایت نکات بهداشتی به مساجد میرویم .