شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /  بزرگداشت شهید قاسمی در سالروز شهادت این طلبه همدانی

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه راه شهید قاسمی ها توسط طلاب ادامه دار خواهد بود، گفت: حوزه علمیه همدان، آماده ثبت نام برادران و خواهرانی است که می خواهند جای این شهید عزیز را پر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود سالگرد شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی که در بیت شهید مدنی برگزار شد، با تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت این طلبه همدانی، اظهار کرد: امروز در این مکان که قتلگاه این شهید عزیز است، جمع شده‌ایم تا یاد این روحانی مجاهد را گرامی داریم.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط حاکم و شیوع این ویروس منحوس، متاسفانه نتوانستیم سالگرد مفصلی را برگزار کنیم و با این برنامه مختصر، از مقام شامخ شهید قاسمی تجلیل کردیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم همدان در مراسم تشییع حجت الاسلام قاسمی، خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور همدان با حضور خود بار دیگر ثابت کردند که بین روحانیت و مردم پیوندی روشن وجود داشته و با این حضور آن را روشن تر کردند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص به شهادت رسیدن شهید قاسمی و حضور مردم نیز اشاره کرد و گفت: این حضور در حدی بود که رهبر معظم انقلاب نیز از حضور گسترده مردم در تشییع و مراسم این شهید تقدیر و تشکر کردند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه راه شهید قاسمی‌ها توسط طلاب دیگر ادامه دار خواهد بود، بیان کرد: حوزه علمیه همدان، آماده ثبت نام برادران و خواهرانی است که می خواهند جای این شهید عزیز را پر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha