پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گروه تبلیغی فرهنگی طلاب بجنورد

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی فرهنگی طلاب و فضلای روستای سبز راستقان از توابع استان خراسان شمالی گفت: طلاب راستقانی مقیم حوزه علمیه قم، در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون رزمایش همدلی، طرح اطعام نیازمندان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حجت الاسلام محمد وحیدی در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به طرح رزمایش همدلی گروه تبلیغی فرهنگی طلاب و فضلای روستای سبز راستقان شهرستان بجنورد بخش راز و جرگلان، اظهارکرد: لازم می دانم ابتدای سخن را با اشاره به حدیث گوهربار امام صادق(ع) کُونُوا دُعَاةَ النَّاسِ‌ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ آغاز کنم.

این طلبه حوزه علمیه افزود: با توفیق الهی گروهی از طلاب و فضلای روستای سبز راستقان که مقیم حوزه علمیه قم هستند، در امتثال فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی، طرح اطعام نیازمندان آبرومند روستای راستقان واقع در استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد بخش راز و جرگلان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با هم اندیشی اعضای گروه تبلیغی تصمیم گرفته شد که تمام مراحل کار توسط برادران طلبه انجام شود که شامل؛ جمع آوری منابع مالی از میان دوستان و فضلا، شناسایی خانواده های آبرودار و مورد نظر، خرید و توزیع اقلام است.

حجت الاسلام وحیدی بیان کرد: بلا فاصله بعد از این جلسات  با تقسیم کار و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان دوستان فعالیت خود را  با  اطلاع رسانی آغاز کردند که با لطف خداوند و همت فضلای بزرگوار مبلغ ۱۹۵۸۷۰۰۰ ریال معادل " یک میلیون و نهصد و پنجاه و هشت هزار و هفتصد تومان " جمع آوری شد و از بین افراد شناسایی شده دوازده خانوده در اولویت قرار گرفتند که به هر سبد مبلغ ۱۶۳۲۲۵۰ ریال معادل " صد و شصت و سه هزار و دویست و بیست و پنج تومان تعلق گرفت.

وی افزود: اقلام خریداری شده در هر سبد شامل؛ پنج کیلو برنج، یک عددمرغ، یک عدد رب، یک عدد روغن سه لیتری، دوکیلو قند، دوعددماکارانی، یک عدد چای بود که میان خانواده کمتر برخوردار اهدا گردید.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha