جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمد قاسمی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه، گفت: شهید شیرودی به معنای واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله و ذوب در ولایت بود.

حجت الاسلام احمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و 8 اردیبهشت سالروز شهادت خلبان علی اکبر شیرودی، گفت: شهید شیرودی،  شیرمردی بود که با لبیک به ندای حضرت امام(ره) از روزهای آغازین جنگ تحمیلی در مقابل تجزیه طلبان، همچنین دفاع از پاوه ایفای نقش کرد و با بعثیون متجاوز به مقابله پرداخت.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه ادامه داد: مردم غیور غرب کشور، خصوصا عشایر گیلانغرب حماسه عظیم او را در سالهای دفاع از وطن در اطراف تنگه‌ی حاجیان که یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دفاع مقدس است، فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: ماجرای اقتدای رهبر معظم انقلاب در نماز به شهید شیرودی، حاکی از صفای باطن و خلوص نیت او که بارها در مأموریتهای مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی به منصه ظهور رسید.

حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: در ایثار و رشادت شهید شیرودی همین بس که فرماندهان جنگ تحمیلی در وصف او گفته اند: «شیرودی حق بزرگی در این کشور دارد.» و انصافا خدمات او در پیروزی رزمندگان اسلام وصف ناپذیر می باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه شهید شیرودی مالک اشتر زمان  و حامی رزمندگان اسلام بود، ادامه داد: شهید شیرودی تا ابد در قلب ها ماندگار است و مردم مرز نشین کردستان و کرمانشاه، هرگز دفاع جوانمردانه او را فراموش نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: ارتش قهرمان به عنوان ذوالفقار ولایت در بیش از 40 سال از عمر با برکت نظام اسلامی، در تمامی صحنه ها در کنار مردم و در بحران شیوع کرونا با تمام قوا، همراه با سایر نیروهای مسلح، تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت پای کار می باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha