جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: طلاب مدرسه با همیاری و همراهی سپاه و بسیج اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با معاونان و اساتید مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تشکیل گروه های جهادی از کارهای مدارس علمیه در بحث مبارزه با بیماری کرونا در سطح کشور است و خوشبختانه تشکیل این گروه های جهادی در استان کردستان نمود بارزی دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: با همیاری و همراهی سپاه و بسیج، طلاب مدرسه علمیه کامیاران اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی می کنند.

وی اضافه کرد: مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در بحث مبارزه با کرونا از هیچ اقدامی فروگذار نیست و آماده است که در کنار کادر درمان حضوری جهادی داشته باشد، زیرا این مهم را جزو وظیفه دینی و انسانی خود می داند.

حجت الاسلام حسینی گفت: حمایت خیرین، حضور داوطلبانه حوزویان و دیگر اقشار و از همه مهمتر رعایت موازین بهداشتی توسط مردم می تواند در از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور و سطح استان کردستان نقش اصلی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha