چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
توزیع

حوزه/ کمیته خادمین شهدای استان قم با پیوستن به رزمایش همدلی ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن پیروزمنش با اعلام این خبر، گفت:  کمیته خادمین شهدا استان قم پس از به‌پایان رسیدن فعالیت خود در مجتمع یاوران مهدی (عج) در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بسته‌های غذایی برای کمک به مناطق محروم و خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت استان قم هستند.

مسئول کمیته خادمین شهدا استان قم بیان کرد: تعداد خادمین شهدا که در این مدت در حال مراقبت از بیماران بهبودیافته کرونایی بودند بالغ‌بر ۲۰۰ نفر است.

پیروزمنش در ادامه با توجه به کاهش مبتلایان بیماران ویروس منحوس کرونا در استان قم تصریح کرد: این مجتمع با ظرفیت ۷۰۰ تخت خوابی که در حال پذیرش بیماران بهبود یافته کرونایی از تاریخ ۱۶ اسفند ماه بود فعالیت خود را در ۲۴ فروردین‌ماه به‌پایان رساند، هدف کمیته خادمین شهدا استان قم کمک به پرسنل پرستاری برای مهار بحران شیوع ویروس منحوس کرونا بود و وظیفه خود را در مراقبت از بیماران بهبود یافته کرونایی به نحو احسن انجام داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خادمین شهدا استان قم در کنار فعالیت خداپسندانه خود در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا هر شب مشغول ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی هستند، خادمین شهدا با توجه به شرکت در رزمایش همدلی و کمک به مردم مناطق محروم در حال تولید، بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی و فرهنگی ازجمله ماسک، دستکش و ... هستند.

مسئول کمیته خادمین شهدا استان قم با اشاره به فعالیت‌های کمیته مرکزی خادم شهدا استان قم خاطرنشان کرد: ضدعفونی و گندزدایی شهری، مراقبت و نگهداری از بیماران بهبود یافته کرونایی در دوران نقاهت، تولید، بسته بندی و توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و در حال حاضر با پیوستن به رزمایش همدلی ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha