شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، بر لزوم بیان تذکرات و توصیه‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: توصیه به رعایت مسائل بهداشتی که از روند شیوع کرونا جلوگیری می‌کند، سرلوحه فعالیت های تبلیغی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در آیین افتتاح ستاد روحانیت طرح تبلیغی انصار الحجه، با اشاره به تعطیلی اماکن مذهبی در ماه رمضان، اجرای این طرح را مبتکرانه و پرفایده خواند و گفت: در شرایط فعلی نباید کار تبلیغ تعطیل شود، بلکه وظیفه تبلیغ دین، ارشاد و موعظه کماکان بر دوش طلاب بوده و فقط شکل آن تغییر کرده است.

وی افزود: در این طرح جامعه روحانیت و طلاب با حضور در مناطق مختلف شهرستان اهواز در راستای تشریح مبانی دینی و اهمیت این ماه مبارک تبلیغ می‌کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد: مواردی که در ماه رمضان در مساجد و حسینیه‌ها از سوی جامعه روحانیت مطرح می‌شود، در این طرح به‌صورت سیار در مناطق مختلف اهواز برای مردم بازگو می‌شود تا مردم از برکات این ماه بیشتر استفاده کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم بیان تذکرات و توصیه‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: توصیه به رعایت مسائل بهداشتی که از روند شیوع کرونا جلوگیری می‌کند باید در سرلوحه تبلیغ قرار گیرد و این نکته برای همگان روشن شود که رعایت دستورات بهداشتی واجب است و کسانی که رعایت نمی‌کنند، در قیامت باید پاسخگو باشند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: این طرح در روزهای گذشته به‌صورت آزمایشی در برخی مناطق اجرا شد و به‌خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: اجرای این طرح تا آخر ماه رمضان در سطح شهرستان اهواز ادامه دارد و در نقاط مختلف استان نیز برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha