پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کارگران در برهه حساس کنونی در ایران اسلامی، به معنای واقعی کلمه مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که پیامبر مکرم اسلام (ص) به زیبایی می‌فرماید بر دستان ایشان بوسه می‌زنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت و از زحمات و خدمات این مجاهدان عرصه اقتصادی تجلیل کرد.

متن پیام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

امام خمینی (ره): «هر روز، روز کارگر است»

روز کارگر که هر ساله در اردیبهشت‌ماه در کشورمان گرامی داشته می‌شود، تنها بهانه‌ای برای توجه و تمرکز بر قشری اثرگذار، دلسوز، مهربان، بی‌ادعا و خلاق است.

چنانچه همگان بارها دیده و شنیده و خوانده‌اند، حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در پیام تاریخی خویش در اردیبهشت ۱۳۵۸ ارزش و جایگاه کارگران را آن‌چنان ارج نهادند که عملاً هیچ بهانه و دستاویزی برای کتمان این جایگاه باقی نماند.

امام راحلمان در این پیام تأکید فرمودند که «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد والّا هر روز، روز کارگر و کارگران است؛ بلکه عالم از کار و کارگر تشکیل شده است».

کارگران در برهه حساس کنونی در ایران اسلامی، به معنای واقعی کلمه مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند که پیامبر مکرم اسلام (ص) به زیبایی می‌فرماید بر دستان ایشان بوسه می‌زنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در یکی از دیدارهای خود با هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، کارگری را مایه افتخار خواندند و با تأکید بر تأمین «امنیت شغلی و معیشتِ» جامعه کارگری، کارگر را «ستون فقرات اقتصاد و تولید» توصیف کردند و افزودند: برای داشتن «اقتصاد پیشرفته و مستقل» و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد و اگر بخواهیم جامعه کارگری از امتیازات و حقوق شایسته برخوردار باشد، باید بر روی تولید ملی تکیه و تأکید کنیم و این امر امروز اهمیت مضاعفی یافته است.

قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار کارگر، بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور و استان سمنان به شمار می‌روند و خدمات بی‌منت و خالصانه آنها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ازجمله در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب روز کارگر را به این زحمتکشان عزیز تبریک می‌گویم و امید دارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، توفیقات روزافزون کارگران سخت‌کوش را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha