یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هفته کارگر

حوزه/ مسئول قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمبید گفت: کارفرمایان با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر و آماده کردن بسته های تولیدی متفاوت، برای تحقق شعار سال تلاش کنند و مسئولان هم به رفع جدی موانع پیش روی کارفرمایان و تولیدکنندگان در این عرصه توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عادل حاجی پور عصر امروز در حاشیه بازدید از ۲ واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی خرمبید، جایگاه کارگران را از نگاه اسلام بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: کارگران، رزمندگان و مجاهدان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: از ۴۰ سال گذشته که ملت ایران با انقلاب اسلامی، دو قطبی حاکم بر جهان را در هم شکست و خود را یک جمهوری مستقل نامید، دشمنی قدرت های مستکبر با ملتی که اراده کرده محکم و مقتدر بر روی پای خود بایستد در عرصه های مختلف آغاز شد که یکی از این عرصه های مهم این دشمنی، تحمیل یک جنگ اقتصادی به ملت ایران توسط دشمنان است.

 امام جمعه صفاشهر عنوان کرد: تعیین و تبیین شعار سال در ۱۰ سال گذشته حول محور تولید، اشتغال و اقتصاد از جمله مواردی است که اهمیت قوی شدن در میدان نبرد و پیروزی بر دشمن را در این عرصه افزایش داده است.

وی در ادامه خطاب به کارگران، خاطرنشان کرد: تلاش و همت مجاهدانه شما عزیزان که هم با بیماری کرونا مبارزه می کنید و هم با دشمن در خط مقدم جنگ اقتصادی به نبرد مشغول هستید کار بسیار ارزشمندی است.

حجت الاسلام حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین شعار جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب برای تحقق همت جهادی در سال جدید، مطرح کرد: کارفرمایان باید با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر و آماده کردن بسته های تولیدی متفاوت برای تحقق این شعار مهم تلاش کنند، همچنین مسئولان شهرستان نیز باید به رفع جدی موانع پیش روی کارفرمایان و تولیدکنندگان در این عرصه توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد جلوگیری از خام‌فروشی در کشور، آن را یک بلای خانمان سوز در اقتصاد ایران بر شمرد و اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که هم در سراسر کشور و هم در شهرستان خرمبید، اکتشاف، استخراج و فرآوری منابع و معادن به دستان توانمند جوانان پرتلاش و جهادگر همین سرزمین اتفاق بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha