جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشارکت در ذبح قربانی

حوزه/ معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اهدای بیش از شش تن گوشت قربانی سلامتی امام زمان علیه‌السلام به نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم صدوقی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در شام نیمه شعبان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی اظهار کرد: این قرارگاه باهدف گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه، تشکیل شد و تا بیست وهفتم ماه مبارک رمضان، با رویکرد قربانی برای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فعالیت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از استقبال عاشقان و ارادتمندان به حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام از طرح قربانی برای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع بلا و فتنه از عالم در ماه مبارک رمضان ابراز کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه بیش ازشش تن گوشت قربانی توسط بانیان خیر تأمین شده که این تعداد در مسجد مقدس جمکران ذبح، بسته بندی و بین اقشارکم درآمد با عنوان هدیه امام زمان علیه‌السلام توزیع شده است.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از طرح مشارکت در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان( سالروز ساخت مسجدمقدس جمکران )، سالروز بنای مسجدمقدس جمکران به امرمبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، خبر داد و گفت؛ این طرح از روز دهم رمضان به مدت یک هفته (تا هفدهم رمضان) به اجرا می‌رسد که طی آن مسجد مقدس جمکران در ذبح باخیرین و بانیان مشارکت خواهد کرد.

صدوقی گفت: در این طرح بیست درصد قیمت خرید دام قربانی توسط مسجد و ۸۰ درصد مبلغ توسط مردم نیکوکار و خیّر پرداخت می‌شود تا علاقه مندان بتوانند باهر توان مالی و کمتر از نرخ تمام شده در طرح قربانی برای سلامتی امام زمان علیه‌السلام سهیم شوند.

وی به درخواست مشارکت در این طرح از اقصی نقاط ایران اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضراین طرح با استقبال مردمی در استان‌های مختلف کشور توسط نمایندگان این مکان مقدس درحال اجرا است و مؤمنین عزیزی که در استانها و شهرهای مختلف هستند و قصد همیاری و مشارکت دراین طرح را دارند می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۱۳۲۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha