سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در شرایط کنونی که با تحریم مواجه هستیم و می‌توان از آن استفاده کرد، شرکت‌های دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ضمن تقدیر از فعالیت‌های این سازمان در مسیر تحقق شعار سال، اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش‌هایی که در این مدت در حوزه تولید اتفاق افتاده است، اما از آنجایی که امسال سال جهش تولید نامگذاری شده، برای تحقق آن نیازمند چند برابر شدن فعالیت ها هستیم.  

وی افزود: فنی حرفه‌ای یکی از نهادهایی است که می‌تواند در سال جهش تولید ورود جدی داشته باشد و با آموزش‌های موردنیاز دستیابی به شعار سال را هموار کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تشویق جوانان به آموزش قبل از ورود به عرصه کار را مهم خواند و گفت: سازمان فنی حرفه‌ای علاوه بر اینکه در عرصه تولید حضور دارد، نگاهی علمی هم به اتفاقات دارد و با همین نگاه جوانان را برای وارد شدن به عرصه کار و گذراندن دوره آموزشی تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: مزایای این کار این است که پس از آموزش، فرد می‌تواند با حضور در جامعه و در عرصه اقتصادی، ارزش افزوده چند برابری را تولید و ایجاد کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه متأسفانه در استان همدان خام فروشی و صادرات مواد خام زیاد است، ابراز کرد: اگر بتوانیم روش‌های تولید ثروت را آموزش دهیم می‌توان گام مهمی را در این راستا برداشت؛ البته نباید از نقش فرهنگ سازی در این حوزه نیز غافل شویم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما موظف هستیم تا به وظیفه خود در برابر جهش تولید عمل کنیم، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که در شرایط کنونی کشور که با تحریم مواجه هستیم و می‌توان از آن استفاده کرد، شرکت‌های دانش بنیان است که در استان همدان نیز جوانان خوبی را داریم که می‌توانند در این عرصه مؤثر باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha