جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای زکات استان

حوزه/ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه شورای زکات گفت: کرمانشاه ظرفیت بالایی در پرداخت زکات دارد و امسال که سال جهش تولید است می توان کمک های شایانی به فقرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، دکتر حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، امروز در نشست شورای زکات استان که با حضور آیت الله علماء برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه ظرفیت بالای در پرداخت زکات دارد و امسال که سال جهش تولید است می توان کمک های شایانی به فقرا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: سال گذشته کشاورزی استان با جهش همراه بود و در تمام زمینه ها از جمله گلخانه، زعفران، عسل و … تولیدات خوبی داشتیم، امسال هم پیش بینی می شود میزان ۵۰۰ هزار تن افزایش تولید داشته باشیم.

حاتمی اظهار کرد: جهاد کشاورزی در سال گذشته، پیاز زعفران را به صورت رایگان در اختیار ۵۰ خانواده قرار داد، لذا اگر کمیته امداد همکاری کند، امسال ظرفیت افزایش این تعداد را به ۲۵۰ خانواده هم داریم.

وی از وجود تعداد ۴۵۰۰ واحد دامداری در استان خبر داد و تصریح کرد: این واحد های تولیدی ظرفیت پرداخت زکات را دارا می باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طرح مدیریت رودخانه ها در سال ۱۳۹۳ به دستور مقام معظم رهبری کلید خورد و ۶۴ هزار هکتار به کرمانشاه اختصاص یافت، که در کنار آن ۳۴ هزار هکتار هم به عنوان سامانه گردشگری، که ۱۴ هزار هکتار توسعه داشته است و این حرکت باعث شد ۱۰۰ درصد سیستم آبیاری انجام شود.

وی در پایان از خروج سالیانه ۵/۴ میلیارد متر مکعب آب به کشور عراق خبر داد و اظهار امیدواری کرد با مدیریت آب های جاری بتوانیم به کشاورزی استان جان تازه ای ببخشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه GB ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    با سلام و ادب لطفا اخبار این اداره را همان روز بزنید... این خبری که الان زدید مال چند روز پیشه... با احترام
    • خواجوی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      0 0
      سلام علیکم دوست عزیز! دفتر خبرگزاری حوزه نیوز کرمانشاه از طریق سایت دفتر نماینده معظم ولی فقیه در استان کرمانشاه به اخبار اینگونه جلسات دست پیدا می کند و از طریق دیگری که زودتر صورت بگیرد، امکان ندارد. با تشکر
    • روابط عمومی و خبرگزاری حوزه نیوز کرمانشاه IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      0 0
      سلام علیکم طاعات و عبادات شما مقبول درگاه الهی. لازم بذکر است منبع خبری ما کانال دفتر حضرت آیت الله علماء نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه می باشد و خبر فوق در همان روز پس از تنظیم خبری؛ به سایت قم ارسال گردید.