جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مجالس مذهبی

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: به رغم کم لطفی برخی مراکز تصمیم گیری در خصوص بازگشایی دیرهنگام مساجد در ماه مبارک رمضان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در لیالی قدر قابل تحسین است.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با عرض تسلیت ایام سوگواری امیرمؤمنان علی(ع)، اظهار داشت: عطش راز و نیاز مؤمنان شب زنده دار با خالق یکتا همراه با دلتنگی حضور در مساجد و عرض ارادات به صاحب قدر، گذشته از جلوه های معنوی، رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به دنبال داشت.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: در عین حالی که دل و چشم ها امیدوار به آخرین شب قدر است، لازم است جلوه های حضور شب زنده داران با نکات و توصیه های مسئولان وزارت بهداشت، همچنان با در نظر قرار دادن پروتکل های بهداشتی، رعایت شود.

وی اظهار کرد: «رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و توصیه های بهداشتی» در دوران شیوع «ویروس منحوس»، اولین درس‌ آمادگی برای مبارزه با ادامه دوران گذر از کرونا است.

امام جمعه گیلانغرب بیان کرد: به رغم کم لطفی برخی مراکز تصمیم گیری در خصوص بازگشایی دیرهنگام مساجد در ماه مبارک رمضان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در لیالی قدر قابل تحسین است.

وی در پایان گفت: از قرار معلوم «ویروس کرونا» در ذهن بعضی‌هاست، لازم است ببینیم کسانی که تصمیم‌گیری می‌کنند، اهل تدیّن هستند یا نه، مراقب باشیم، برخی مغرض به بهانه ویروس، با مدیریت اجتماعات مذهبی به دنبال مطامع نفسانی خود هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha