جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه ولنگاری فضای مجازی تسلط دشمنان را به دنبال دارد، گفت: مطالبه حوزویان از رئیس قوه قضائیه برای محاکمه عاملان ولنگاری فضای مجازی، اقدامی عقلانی در راستای دفاع از امنیت ملی است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عدم کنترل فضای مجازی زمینه ساز فاجعه ملی است، اظهار داشت: در تمام دنیا برای جلوگیری از تسلط رقبا و دشمنان بر اقتصاد، سیاست و عرصه های فرهنگی هر کشوری، فضای مجازی تحت کنترل و نظارت است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان ما در فضای مجازی، کمر همت به نابودی فرهنگ ایرانی، اسلامی بسته اند.

حجت الاسلام سلیمانی اضافه کرد: متاسفانه امروز در کشور با توجه به مدیریت رها شده فضای مجازی، وضعیت به گونه‌ای است که عملا دشمنان و کفار بر خیلی از مقدرات جامعه ی ما تسلط و اشراف دارند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه ولنگاری فضای مجازی تسلط دشمنان را به دنبال دارد، ادامه داد: مطالبه حوزویان از رئیس قوه قضائیه برای محاکمه عاملان ولنگاری فضای مجازی، اقدامی عقلانی در راستای دفاع از امنیت ملی است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: بی دلیل نیست که رهبری حکیم و فرزانه فرمودند: «فضای مجازی، حقیقتاً به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است»، به گونه ای که سبک زندگی ما را مورد تهدید قرار داده است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با طرح سؤالی، بیان کرد: چرا با وجود دانشمندان جوان، نتوانسته ایم شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم؟؛ نگذاریم ابزارهای به ظاهر ارتباطی وسیله ای راحت برای انتقال اطلاعات جامعه به دشمنان قسم خورده باشد.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون که فضای مجازی به مهمترین ابزار جنگ روانی دشمن علیه مردم ایران تبدیل شده است و موریانه وار، فرهنگ ایرانی - اسلامی و ارزشهای انقلابی را به مسلخ برده، شایسته است قوه قضائیه به وظیفه خود عمل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha