پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک رسانی مسلمان ۱۰۰ ساله انگلیسی با قدم زدن برای قربانیان کرونا

 حوزه/ یک سالمند مسلمان بنگلادشی تبار ۱۰۰ ساله موفق شد با حرکت نمادین ۱۰۰ بار قدم زدن اطراف باغ خانه خود در انگلیس، بیش از ۹۰ هزار دلار برای قربانیان ویروس کرونا جمع آوری کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از الجزیره، مسلمان صد ساله انگلیسی در حالی که روزه گرفته بود، به منظور جمع کردن کمک مالی برای قربانیان ویروس کرونا، دور باغ خود را ۱۰۰ بار راه رفت و از این طریق موفق شد ده ها هزار دلار برای آسیب دیدگان این بیماری، از انگلیس گرفته تا بنگلادش جمع آوری کند.

دبیرالچادوری ۱۰۰ ساله با الهام از کهنه سرباز انگلیسی که در تولد ۱۰۰ سالگی خود قدم زده بود، بیش از ۱۰۰ بار دور باغ خود را طی کرده است.

وی متولد ۱ ژانویه ۱۹۲۰ در بنگلادش است و در سال ۱۹۵۷ برای مطالعه ادبیات انگلیسی به لندن نقل مکان کرد. چادوری به عنوان یک فرد سالمند در انگلستان، هم اکنون خودش را در منزل قرنطینه کرده است و حدود ۲ ماه است که در انزوا زندگی می کنند.

وی در صفحه جمع آوری کمک های مالی «جست گیوینگ» نوشته است: بیش از نیمی از جمعیت چند میلیاردی جهان به سمت فقر رانده می شوند مگر اینکه اقدامی فوری انجام دهیم. مردم بنگلادش و کشورهای جهان سوم بیشترین رنج را متحمل می شوند. و کودکان و خانواده های آسیب پذیر از گرسنگی شدید رنج خواهند برد.

وی به عنوان یک مسلمان و روزه دار درحالی که قدم می زد تاکنون موفق شده بیش از ۹۰ هزار دلار جمع آوری کند.

بریتانیا در روزهای گذشته با بالاترین آمار کشته های ناشی از ویروس کرونا روبرو بوده است و طبق آمار رسمی بیش از ۳۲ هزار نفر در اثر شیوع کرونا در این کشور جان باخته اند.

بنگلادش از زمان آغاز بیماری همه گیر خود فقط ۱۸۳ کشته را گزارش کرده است ، اما به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورها در جهان ، ترس ها از بدتر شدن اوضاع و وخامت مشکلات اقتصادی همچنان وجود دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha