یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 899553
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
شهید جمالزاده

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد با صدور پیام تسلیتی شهادت جانباز شیمیایی شهید عباس جمال زاده را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، پیکر مطهر جانباز شهید سرتیپ دوم پاسدار عباس جمال زاده پس از تشییع و ادای نماز بر پیکر شهید در خلدبرین یزد به استان کرمان محل تولد شهید انتقال یافت.

پیکر این شهید معظم روز گذشته در شهر جوادیه الهیه فلاح بخش نوق رفسنجان تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در مقبره الشهدای شهر جوادیه به خاک سپرده شد.

شهید حاج عباس جمالزاده جانباز ۷۰درصدجنگ تحمیلی در عملیات والفجر چهار شیمیایی شد و به درجه جانبازی نائل شد.

وی اهل روستای نجم آباد از توابع شهرستان رفسنجان پس ۳۴سال تحمل جانبازی(ریوی)، به همرزمانش پیوست.

*پیام تسلیت آیت الله ناصری یزدی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیام تسلیتی شهادت سردار سرافراز جبهه های مجاهدت جانباز دفاع مقدس سردار عباس جمال زاده را به خانواده محترم آن شهید،همرزمان و همسنگرانش خصوصاً برادران عزیزسپاهی تبریک و تسلیت گفت.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: این شهید گرانقدر که سالها تبعات جراحت شیمیایی را تحمل کرد و نه تنها هیچ گاه زبان به شکوه و شکایت نگشود، بلکه همواره شکرگزار حضرت رب العالمین بود؛ آرزویش شهادت بود  که به ندای همسنگرش در عملیات  والفجر چهار شهید حاج قاسم سلیمانی پاسخ داد و به آن بزرگوار ملحق شد و رنج این دنیای فانی زودگذر را  واگذاشت  و به آرامش ابدی، بهشت الهی رسید.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: خداوند ان‌شاءالله او را با شهدای کربلا محشور فرماید و درجاتش را متعالی گرداند و جا دارد به شهدای عزیز این خانواده شهید مهدی علیزاده(برادر همسرشهید) و شهید غلامرضا پور قاسمی هم درود و سلام فرستیم و غفران و رحمت الهی را برایشان مسئلت نمائیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha