شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسین قبادی

حوزه / مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: یک قطعه زمین کشاورزی پنج هزار متری در شهرستان نهاوند، توسط حجت الاسلام حسین قبادی، برای امور مذهبی وقف شد.

رامین غلامی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اعلام خبر وقف یک زمین پنج هزار متری در شهرستان نهاوند، اظهار کرد:  این زمین زراعی که دارای حق آب چاه عمیق نیز می‌باشد، توسط حجت الاسلام حسین قبادی، معاون اداره کل اوقاف استان البرز که زاده نهاوند می‌باشد، وقف گردید.

وی افزود: ارزش ریالی این وقف یک میلیارد ریال است و نیت واقف آن در راستای امور قرآنی، برگزاری مجلس روضه اهل بیت(علیهم‌السلام) و کمک به طلاب بی‌بضاعت در حال تحصیل می‌باشد.

غلامی با بیان اینکه اداره اوقاف برای کمک به نیازمندان، دست یاری به سمت خیرین بلند می‌کند، مطرح کرد: حجت الاسلام قبادی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف در بین آحاد جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ضیافت همدلی و کمک‌های مومنانه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، گفت: تا کنون بالغ بر ده هزار بسته معیشتی توسط این اداره تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده و مرحله دوم این رزمایش نیز با توزیع ۵ هزار بسته در روز چهارشنبه در حسینیه باغ بهشت همدان آغاز شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این بسته‌ها از محل درامد موقوفاتی تهیه شده که نیات آنها حمایت از نیازمندان است، عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه از مردم و خیرین عزیز دعوت می‌کند تا در حد توان، ما را برای خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha