یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ولایتی

حوزه/ رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در این بیمارستان هیچ محدودیتی برای پذیرش بیماران چه از تهران و چه از شهرستان ها وجود ندارد و درهای بیمارستان برای همه مراجعان باز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آقای دکتر علی اکبر ولایتی طی سخنانی در جلسه شورای مرکزی بیمارستان مسیح دانشوری که با موضوع کرونا برگزار شد افزود: امروز ۸۰ روز از تاریخ ۳۰ بهمن که از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شروع بیماری کرونا را اعلام کرد می گذرد و تاکنون هزار و ۹۵۸ مریض در این بیمارستان بستری شدند و اکنون ۹۰ بیمار در این بیمارستان بستری است.

وی با بیان این که تعداد بیماران بستری شده در این بیمارستان از روز نخست تاکنون به یک سوم تقلیل پیدا کرده است گفت: در اوج بیماری کرونا در بخش های مختلف این بیمارستان ۴۵۰ تا ۵۰۰ بیمار وجود داشت و هم اکنون تعداد بیماران بین ۷۰ تا ۹۰ بیمار است یعنی نزدیک به یک هشتم رسیده است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با بیان این که ۱۲۷ نفر از پرستاران و کارکنان بخش های خدماتی و اداری این بیمارستان به ویروس مبتلا شدند گفت: حال همه بیماران مبتلا خوب است و اکنون به دلایل مختلف بیماران از شهرستان ها به این بیمارستان مراجعه می کنند و تعداد بیماران بیش از گذشته است.

آقای دکتر ولایتی افزود: در روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا تمام تخت های بیمارستان مسیح دانشوری به این بیماران کرونایی اختصاص یافت و هم اکنون هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار در این بیمارستان وجود ندارد و بیماران چه از تهران و چه از شهرستان ها اگر مراجعه کنند درب بیمارستان بروی آن ها باز است.

وی ادامه داد: در بخش های آی سی یو تعداد بیماران و شدت بیماری بیشتر شده است چون بسیاری از بیمارانی که از بیمارستان های دیگر جزو بیماران مرحله اول بودند بعد از شدت یافتن بیماری به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha