پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در میان اقشار نیازمند و کم‌برخوردار شهر شیراز، گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت اقشار نیازمند و کم برخوردار شهر شیراز شناسایی شدند و ۳۱۳ بسته معیشتی میان آنان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز امروز در حاشیه مراسم توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی میان اقشار کم برخوردار شهر شیراز، اظهار داشت: این بسته ها از سوی اهالی مسجدالرضا(ع) تهیه شده که ارزش هر بسته نیز بیش از ۳۱۳ هزار تومان است و میان اقشار نیازمند شهر توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی مؤمنانه، از سوی اصحاب مسجدالرضا(ع) اعلام آمادگی شد تا با همکاری خیرین عزیز ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش ۳۱۳ هزار تومان تهیه شود تا در اختیار ضعیف ترین و آبرومندترین اقشار آسیب‌پذیر قرار بگیرد.

همچنین ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از مردم شیراز و زرقان به دلیل فعالیت هایی که در بخش کمک های مؤمنانه داشته اند، عنوان کرد: براساس آماری که موجود است، جایگاه فارس از محل اعتبارات معیشتی دولتی رده ۲۷ جدول است، به طور طبیعی در استانی مانند فارس که نیازمندانی در سطح استان و شهر شیراز وجود دارد، با این میزان اعتباراتی که پیش بینی شد به هیچ وجه پاسخگو نبود، خوشبختانه خیرین و واقفین وارد عمل شدند تا حماسه بزرگ دیگری را به نام استان فارس در کمک به نیازمندان رقم بزنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همدلی و حمایت خیرین و واقفان در کمک به نیازمندان نبود، اعتباراتی که از سوی ستاد حمایت از کرونا در کشور تخصیص داده شد، نمی توانست پاسخگو باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha