پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پرچم عزای شهادت امیرالمؤمنین (ع) در حرم آن حضرت برافراشته شد

حوزه/ تولیت آستان علوی در مراسم تعویض پرچم حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع)، شهادت آن حضرت را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مراجع عظام و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یوسف الراضی در مراسم تعویض پرچم حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع)، شهادت آن حضرت را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مراجع عظام و امت اسلامی تسلیت گفت.

مراسم تعویض پرچم حرم حضرت علی (ع) با حضور معاون تولیت آستان علوی و سایر مسئولین آستان برگزار شد.

تولیت آستان علوی در این مراسم گفت: در سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) پرچم عزا آن حضرت را بر فراز حرم مطهر برافراشته می کنیم و برای حرکت در مسیر سیره نورانی و مبارک امام علی(ع) عهد و پیمان می بندیم.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) یک مکتب بزرگی است که ورود به آن به معنی یادگیری رحمت، مهربانی و جانفشانی است. در این مکتب اسلام را به عنوان دین و عقیده می آموزیم، سخن حق و دفاع از آن و زهد در دنیا و زیبایی های آن را یاد می گیریم.

الراضی ادامه داد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) چراغ هدایت جویندگان معانی حقیقی و انسانیت در مشرق و مغرب زمین بوده و خواهد ماند و این موجب مباهات و افتخار است که به راه و روش آن حضرت تعلق داریم و پرچم صلح، محبت و مدارا را میان خود برافراشته می کنیم.

در این مراسم، گروه سرود آستان مقدس علوی در رثای این مصیبت بزرگ تواشیح خوانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha