پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ناصر شکریان - حوزه مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مراسم شب های پر فضیلت قدر همانند گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مساجد تعیین شده استان برگزار می شود، گفت: این مراسم معنوی در هزار و صد مسجد و مکان مذهبی سراسر استان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تسلیت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی(ع) و لیالی با فضیلت قدر، این شب ها را بهترین فرصت برای توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال دانست.

وی با بیان این که مراسم شب های پر فضیلت قدر همانند گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مساجد تعیین شده استان برگزار می شود، افزود: این مراسم معنوی امشب نیز در بیش از هزار مسجد و مکان مذهبی سراسر مازندران برپا خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح مساجد استان الزامی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی بررسی ها و بازدیدهای به عمل آمده در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، توصیه های بهداشتی از سوی مردم و برگزار کنندگان مراسم معنوی شب های قدر به طور دقیق اجرایی می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که برگزاری مراسم با فضیلت شب های قدر در سطح مساجد و اماکن مذهبی بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: علیرغم تلاش های دشمنان و بدخواهان برای ایجاد فضای روانی در سطح کشور، اما شاهد برگزاری پرشور این مراسم معنوی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بودیم.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که این مراسم با فضیلت امشب نیز در سطح مساجد تعیین شده برگزار خواهد شد، بیان داشت: مردم مؤمن و با فرهنگ کشورمان ثابت کردند با عمل به توصیه های بهداشتی و درمانی می توان این گونه نشست ها و برنامه ها را با نشاط معنوی بالا برگزار کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان از بازگشایی مساجد و نشست های معنوی و دینی بسیار هراسان و عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن تعطیلی کامل این گونه برنامه ها و محافل معنوی و دینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک نشاط معنوی و دینی است، تصریح کرد: این معنویت که بهترین دارو برای رفع بلا و مشکلات است، در این شب های با فضیلت به دست خواهد آمد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که طی هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه های بهداشتی و درمانی، بسترهای لازم برای برگزاری شب های با فضیلت قدر در مساجد و اماکن مذهبی کاملاً فراهم شده است، ادامه داد: با همراهی بسیار مناسب مردم مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با عظمت و شکوه خاصی در سطح مساجد استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد دشمنان از این فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند، افزود: زندگی این مردم با اهل بیت(ع)، محافل دینی و مساجد پیوند خورده است و هیچ گاه نخواهند گذاشت خواب آشفته دشمنان در تعطیلی مساجد و اجتماعات مذهبی و دینی تعبیر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha