سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس شیراز را قطب پزشکی کشور دانست و گفت: ظرفیت های پزشکی استان باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند، همچنین با برنامه‌ریزی مسئولان می توان از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر پنج شنبه، در حاشیه بازدید از بیمارستان ابوعلی سینا شیراز، ضمن قدردانی از تلاش هیئت امنا بیمارستان، خیرین و دست‌اندرکاران احداث این مجموعه بزرگ و ارزشمند، اظهار داشت: مجموعه درمانی ابوعلی‌سینا نمونه ای قابل ارائه به ایران و حتی جهان از یک جنبش خیریه موفق و  کارآمد است.

وی در ادامه اضافه کرد: حجم بالای سرمایه‌گذاری خیرین، سبک معماری، مکان دلپذیر، کادر پزشکی حاذق و متعهد و تجهیزات پزشکی مناسب یک اثر ماندگار را پدید آورده است و دلیل اصلی آن نیت الهی خیّرین و مدیران آن است زیرا اگر اعمال ما ریشه الهی داشته باشد به درختی بارور تبدیل می شود و شاخ و برگ پیدا می کند و توسعه می یابد و ماندگار می شود.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: شاید خیلی ها در ابتدا گمان نمی کردند این بنای خیریه این قدر توسعه پیدا کند، اما کار خیر برکت دارد و برکت آن را در اینجا می بینید.

وی، شیراز را قطب پزشکی کشور دانست و عنوان کرد: ظرفیت های پزشکی استان باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند، همچنین با برنامه‌ریزی مسئولان می توان از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: دستگاه قضایی آماده است از ظرفیت‌های نظارتی و قضایی خود برای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش پزشکی استفاده نماید.   

در این بازدید همچنین دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز توجه بیشتر به سلامت آحاد مردم را مهم و ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی برای ارایه مساعدت های حقوقی و قضایی به این مجموعه از تلاش‌های دست‌اندرکاران این مرکز درمانی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha