جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انصاری

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز در نشستی با مسئولین مدرسه علمیه  خواهران فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) کرج، گفت: باید به جذب بانوان با استعداد و نخبه به حوزه علمیه خواهران اهتمام ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین مسعود انصاری در نشستی با مسئولین مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) کرج ضمن تسلست ایام شهادت حضرت علی(علیه السلام)، با اشاره به نقش بانوان در ارتقاء سلامت معنوی جامعه، گفت: نقش تأثیرگذار حوزه علمیه خواهران در اصلاح و ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه به خوبی مشهود است.

وی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه خواهران، تأکید کرد: باید به جذب بانوان با استعداد و نخبه به حوزه علمیه خواهران اهتمام ویژه داشت، چرا که این امر سبب می شود حوزه های علمیه خواهران با تربیت طلاب توانمند، تأثیرگذاری بیشتری در ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی خانواده ها و جامعه داشته باشند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز، بیان کرد: با تکیه بر نظرات مسئولین مدراس می توان در جهت رفع موانع در ارائه خدمات مطلوب تر و ارتقاء سطح خدمات به طلاب گام های مؤثری برداشت.

در پایان جلسه، مسئولین مدرسه علمیه  خواهران  فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) گزارشی از عملکرد مدرسه در مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha