پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قرآن

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بوشهر از مشارکت آنلاین ۴۵۰ کاربر در برنامه‌های قرآنی موسسه ریحانة الحسین شهر چغادک بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابراهیم مرادی امروز در جمع خبرنگاران به مشارکت فعال مراکز قرآنی در اجرای برنامه‌های اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت این استان اشاره کرد و از مشارکت آنلاین ۴۵۰ کاربر در برنامه‌های قرآنی موسسه ریحانه الحسین شهر چغادک بوشهر خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی استان در فضای مجازی، اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان اغلب تشکل‌های قرآنی استان به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های خود رو آوردند.

وی، فعالیت‌های مؤسسه قرآنی ریحانة الحسین شهر چغادک را از نمونه‌های موفق برگزاری برنامه‌ها در فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: این فعالیت‌ها بسیار مورد توجه و استقبال اهالی قرآنی واقع شد. 

مرادی ادامه داد: این مؤسسه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در حال تهیه ماسک و همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هستند و در بحث رزمایش مواسات، همدلی و  کمک‌های مؤمنانه به فقرای محل نیز فعالانه حضور داشتند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر تصریح کرد: این مؤسسه در ویژه برنامه ماه رمضان سه گروه واتساپی تشکیل داد و تعداد ۵۰۰ نفر به عضویت آن درآمدند.

مرادی با تقدیر از فریبا محمدی، مدیر این مؤسسه ابراز داشت: در یکی از برنامه‌هایی که به عنوان مهمان جهت قرعه‌کشی حضور داشتم، حدود ۴۵۰ نفر به صورت آنلاین در برنامه شرکت داشتند که این اقدام کار زیبا و پسندیده‌ای است که بیانگر مدیریت فضا و زمان و استفاده بهینه از فضای مجازی در این‌ مؤسسه قرآنی شاخص است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha